måndag 8 mars 2010

Restaurang Kummin - restaurangtips!

Idag var jag och lunchade med en gammal vän från studietiden i Uppsala. Vi gick till en av "mina" restauranger och lekte mystery eater :) Det innebär att vi testar servicen och maten utan att säga att vi kommer från Hälsomeny. Det var första gången min vän var där och lunchen var helt klart godkänd! Restaurangen heter Kummin och ligger på S:t eriksgatan nära bron (dörr i dörr med Friskis). Friskismedlemmar får dessutom rabatt där.. om du skulle råka träna där.

Vad åt vi då? Supergod tomatsoppa med kräftstjärtar. Och vem vet, det kanske kommer i någon matkasse framöver till alla Handlat & Klarts kunder. Om jag ska vara ärlig får jag väldigt mycket inspiration till mina hälsorätter från just restauranger i hälsomenyguiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar